[OZ-CONTEST] IARU HF SOAB(A)HP CW / OZ2U

Stephan Aller, OZ2U oz2u at oz2u.dk
Sun Jul 12 15:05:38 EDT 2020

Det var den test og hvilken en! Jeg havde for en gangs skyld fri i weekenden
og havde allokeret tiden til at få testet bl.a. min fiksede Mosley TA-53.
Den virkede til fulde (men er som den nu engang er i den lave ende af 28
MHz....). 80+40 meter samt de få stationer (primært HQ-stn) på 160 meter,
blev kørt med min FD-4.

Jeg holdt skarpt øje med OZ3SM og var lidt i tvivl om jeg overhovedet kunne
holde mig foran ham til sidst, men det lykedes :)

Contest         : IARU HF World Championships
Callsign        : OZ2U
Mode            : CW
Category        : Single Operator - Assisted (SOA)
Overlay         : ---
Band(s)         : All bands (AB)
Class           : High Power (HP)
Zone/State/...  : 18