[OZ-CONTEST] OU2V aktiv i WPX CW

mail at oz1fjb.dk mail at oz1fjb.dk
Mon Jun 1 04:21:46 EDT 2020

Hej Alle.

I denne Corona-tid, er det jo oplagt at køre en S/O contest, så denne
gang ville jeg prøve at ændre lidt i den danske rekord-liste. Valgte
faldt på 40m, da jeg har en ultra god dual-wire GP.

Viste på forhånd at 10m var åben, da jeg pt. er i Corona-standby, og har
obs. det bånd hele ugen, men jeg har ingen ant. til dette bånd pt. (til
High power).

Kørte on/off af flere omgange, jeg er ikke 24 år mere kan jeg sige.. så
at sidde i 3 timer helt stille kan mærkes i benene. totalt ca. 15 timer.

Cndx var ganske gode, dog med meget dyb QSB søndag, hvor flere
EU-stationer fadede ud midt i rapporterne, så det måtte gentages.

Her er så mit resultat.:

 CQWPXCW Summary Sheet

      CallSign Used : OU2V
      Operator(s) : OZ1FJB

Operator Category : SINGLE-OP
Assisted Category : NON-ASSISTED
Band : 40M   Power : HIGH   Mode : CW
Overlay Category : TB-WIRES   Gridsquare : JO55SI
Club/Team : danish dx group
Software : N1MM Logger+ 1.0.7422.0

        Band     QSOs     Pts  WPX  Pt/Q
           7         920    2751  515   3,0