[OZ-CONTEST] opsætning af MMTTY?

oz7bq oz7bq at yahoo.dk
Sun Oct 4 08:47:53 EDT 2020

God søndag,

Jeg havde til en afveksling tænkt at forsøge mig med RTTY denne weekend. Men det gik ikke. Med noget besvær er det lykkedes at få MMTTY til at modtage RTTY, når KX3 er i LSB-mode. Men kan ikke få MMTTY til at nøgle KX3eren.
( det går jo fint i KX3’ Data A mode, men det er en anden sag, og det går for den sags skyld også i FT8).
I første omgang skal jeg bare have MMTTY til at virke, senere have det koblet sammen med N1MM+ og/eller DXLab.

Har studeret AA5AU’s hjemmeside, men den giver ikke mange oplysninger om MMTTY’s mange optioner.

Mon der ikke er flere af jer, der har fået det til at virke? Er der et andet program, der er lettere at få til virke?

CW er bare meget lettere!
På forhånd tak,
73
Hans Jørgen