[OZ-CONTEST] SAC SSB nærmer sig !

OZ0J/5Q2T - Joe oz0j at oz0j.dk
Mon Oct 5 23:18:34 EDT 2020

Hej alle

Jeg tillader mig delvis at genbruge OZ1IKYs indlæg fra forleden. Nu er det så SAC SSB, der nærmer sig.

Og her er deltagelsen endnu værre end på CW, hvor kun OZ2PBS og mig (sagde hunden), der har meldt vores aktivitet på https://www.sactest.net/blog/announcements.php?mode=SSB

Er det virkelig rigtigt, at OZ kun kan stille med 2 (to!!) operatører i SAC SSB?

Hvis du agter at være med i den kommende weekend, så meddel din deltagelse på https://www.sactest.net/blog/announce_form/ Husk også at støve mikrofonen af, test papegøjen (CQ maskinen) og alt det andet udstyr, så du er klar.

Vi kommer ikke til at køre hinanden denne weekend, det må vente 14 dage til CQWW SSB. Og vi skal da vel ikke (igen) have bank af Ålands øerne, fordi der ikke er nogle OZ'ere, der har mikrofonskræk?

Må forholdene være med os.

Vy 73 de OZ0J
Jørgen

Skribent til RDE-Posten (tidligere OZ3EDRs nyhedsbrev)