[OZ-CONTEST] TRC-DX OZ0B SOAB HP TRC-member

Søren Kristensen skris at mail.dk
Mon Oct 5 16:00:42 EDT 2020

Min første deltagelse i denne test.
Deltog udelukkende for at træne RUN, men der kom aldrig rigtigt fart over feltet. Jeg havde endda meldt mig ind i Thracian Rose Club (TRC) tidligere på ugen, i håb om at kunne tiltrække flere stationer når jeg kaldte CQ, fordi et TRC-member er en 10 point station. Men der kom som sagt aldrig gang i butikken, skønt jeg kaldte CQ på alle tidspunkter af døgnet og på de bånd der var åbne.
Jeg nåede op på 91Q/timen i 2 korte perioder på 20m, det var det vildeste der skete.
Så jeg brugte lidt tid på at køre S/P og dele 10 point ud til en del stationer, så fik de da lidt ekstra i loggen.
2 QSOer på 10m kan jeg faktisk prale med og lidt DX blev det også til, da ZF2LZ, V31MA, 5Z5VJ og ZD7BG kom i loggen.
Tak til OZ4CG for dobbelt mult på 80M, hihi

Resultat:
Band    Q    DXCC    TRC
3,5       57    25        11
7          48    24        10