[OZ-CONTEST] SAC SSB - OU2V

mail at oz1fjb.dk mail at oz1fjb.dk
Mon Oct 12 14:31:06 EDT 2020

Ja der var lige tid til at deltage, selvom programmet søndag hed en tur
til OZ1RDN på Holmen.

Jeg kørte singleband, og ville prøve min dual-wire gp på 80m. Og det gik
faktisk godt, der var bare ikke så mange dx-stationer på det bånd. Og -

som normalt var der dårlige forhold...( en god undskyldning som snart er
10 år gammel).

Klasse.: HP- assisted, men jeg kørte kun 1 via spot, resten var RUN
(Ikke RUM - selvom det er godt for stemmebåndet).

Her er mit resultat.:

Band   QSO´s   Pts   DXC

3,5      146      293     28

ialt. 8209 points.

Mit N1mm+ siger at jeg kun har været aktiv 4 timer og 32 minutter, og
det passer ret godt med det jeg kan huske.

vy73 de Lars oz1fjb - ou2v