[OZ-CONTEST] SAC SSB OZ0J

OZ0J/5Q2T - Joe oz0j at oz0j.dk
Tue Oct 13 00:19:18 EDT 2020

GAAAAB hvor var det kedeligt. Når man i mange minutter skal kalde CQ på 40
og 20 meter uden at få svar, så er der enten for få deltagere eller for
dårlige forhold – eller begge dele.

Jeg fik i øvrigt fine rapporter på mit signal, så det har nok været mangel
på deltagere denne weekend.

”Papegøjen” i min Elecraft K3S valgte at slå fra periodisk, så den enten
sendte tomme bærebølger, halve CQ opkald eller slet ikke ville sende!! Min
K3S blev slukket mere end en gang undervejs for så at virke igen – for en
tid. Der blev også optaget et nyt CQ opkald nogle gange under testen, for
det, der lå i ”papegøjen” forsvandt på mystisk vis.

Mit spæde resultat blev:

BAND   QSO DUP MLTS  POINTS   AVG

-----------------------------------

   80    37   0   16      76  2.05

   40   167   3   37     345  2.07

   20   152   3   32     378  2.49

   15    23   0    8      65  2.83

   10     0   0    0       0  0.00

TOTAL   379   6   93     864  2.28

       TOTAL SCORE : 80 352

Jeg var med i knap 7 timer jf. logprogrammet.

Næste contest må være CQWW SSB, og her vil jeg primært være med i de mørke
timer og jagte nyt på de lavere bånd.

Vy 73 de OZ0J

Jørgen

Skribent til RDE-Posten (tidligere OZ3EDRs nyhedsbrev)