[OZ-CONTEST] Fwd: WAG OU2I(OZ2I) SO CW LP

OZ2I Henning Andresen ha at oz2i.dk
Mon Oct 19 20:49:54 EDT 2020

WAG er fin på 40 og 80 meter, men de højere bånd er svære at have med at
gøre, som Søren så rigtigt skriver.
Jeg kom lidt sent i gang og startede omkring klokken 17:40z på 40m. Det gik
lidt trægt men det gik til gengæld strygende på 80m og jeg fik hurtigt kørt
100+ Q's. Klokken 00z kunne jeg ikke finde flere nye på båndet så jeg kørte
hjem for at sove.
Op næste dag og i bilen for at køre den halve time til Aabenraa. Var i gang
igen klokken 08z.
80m var "tomt" og nu var det 40m som gav pote. Jeg kunne se på cqcontest
serveren at OZ0J var rykket længere væk fra mig, men OZ3SM og OZ2TF var
stadig bag ved mig.
Kontrol lytninger på både 20 og 15 meter viste at skippet slet ikke passer.
Det blev til 16 Q's på 20m og slet ingen på 15 og 10m.

Du kan læse mere på  https://oz2i.dk/sh5/2020-WAG-OU2I/comments.htm

-------------- - - - - - ----------------------------- - - - - -
-------------------------

Worked All Germany Contest - 2020
Call: OU2I
Operator(s): OZ2I
Station: OZ6ARC
Class: SO CW LP
QTH: AABENRAA
   80:  202      0      25
   40:  139      0      25
   20:   16      0       9
   15:    0      0       0
   10:    0      0       0
Total:  357      0      59  Total Score = 62,658

Elecraft K3s - 100 Watt
Tribander + Wires
73 de OZ2I Henning