[OZ-CONTEST] YODXHF 28-28/8

Villy Nielsen oz1aar at gmail.com
Mon Aug 30 06:34:14 EDT 2021

Lørdag eftermiddag, lørdag aften og for den sags skyld også noget af søndag
morgen gik med at fejre et vennepars sølvbryllup med massevis af skåltaler
med hvad der deraf følger - klokken knap 02 krøb jeg under dynen.

Heldigvis kaldte naturen mig op ved 06:40 local time og jeg fik tændt
radioen og klargjort N1MM, et contest program jeg i øvrigt er blevet meget
glad for at anvende.
Med oktantal 95 gik jeg i gang og kørte til XYL midformiddag kaldte til
mokost. Efter en times tid blev oktan 95 igen fyret op og nu var der
sørme også liv på båndene 20m til og med 10m.

Forholdene var om ikke gode så dog ej heller dårlige. Blev kaldt af US
østkyststationer på 80m og kom også godt østover inden jeg skiftede til 40m.
Det blev til lige godt 6 timer iflg N1MM  ialt 339  qso`er med 164.674
points.

Jeg hørte kun mine tæt ved OZ-radiovenner OZ7BQ og OZ3SM, som jeg
naturligvis fik i loggen - tak for det Hans Jørgen og Stephan.

Vy 73
de OZ1AAR, Villy

<http://www.e-julemaerket.dk/?e4baf326-af37-41ed-b408-a4c04ae728e3>