[OZ-CONTEST] SAC CW

oz4abh at oz4abh.dk oz4abh at oz4abh.dk
Sun Sep 19 12:34:06 EDT 2021

Hejsa

Et par år siden jeg sidst har været med på SAC testen

Havde besluttet mig for kun at køre på 15m -da jeg alligevel vil få afbrydelser her hjemme samt jeg gerne vil have en god nattesøvn

Aldrig har jeg oplevet det så dødt på båndet, men fik da nogle enkelte og det hjalp lidt på humøret da Brasilien og Sct. Helena dukkede op

Jeg kørte mest på 4 element der kun er ca 5m oppe – testede så lige ”flagstangen” – der kom så Syd Amerika og Sct Helena. Der var stor forskel påS-meter om det var lodret eller vandret. Godt man fiklavet den mulighed 😊

Her mit lille bidrag

Contest         : SAC Scandinavian Activity Contest

Callsign        : OZ4ABH

Mode            : CW

Category        : Single Operator (SO)

Overlay         : ---

Band(s)         : Single band (SB) 15 m

Class           : High Power (HP)

Zone/State/...  :

Locator         : JO45HM

BAND   QSO DUP MLTS  POINTS   AVG

-----------------------------------

   80     0   0    0       0  0.00

   40     0   0    0       0  0.00

   20     0   0    0       0  0.00

   15    28   1   15      64  2.29

   10     0   0    0       0  0.00

TOTAL    28   1   15      64  2.29

         TOTAL SCORE : 960

Vy73 de OZ4ABH

Jorgen Morch

--
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com