[OZ-CONTEST] EDR juletest OU2W 2022.

Nils Bo Hermansen oz1eta at gmail.com
Mon Dec 26 12:26:30 EST 2022

Hej contestere

Glædelig Jul til alle.

Det var så juletesten 2022.

Altid hyggeligt at deltage og tale med radiokammerater jeg ikke hører ofte.

CW afdelingen synes jeg er lidt af en ørkenvandring i hver periode. De
sideste 30 minutter er meget lange.

I første periode holder vore gode tyske amatørvenner mig vågen da de absolut
mener vi kan udveksle rapport. Det har jeg

i de seneste mange år været noget generet af. Hvorfor ikke rykke vores gode
test til de gode DL folk er færdige med deres juletest.

Er det ikke på tide med et review af reglerne ?

Ændring af 1st periode start.

Tænk på et båndskift så der kan komme mere aktivitet eller indfør flere
perioder.

Jeg har ikke alle ideerne men tiden er skiftet siden reglerne blev opfundet
for mange år siden.

Jeg vil gerne slutte af med at sende tak til alle der kaldte mig mens jeg
hyggede med kaffe, portvin og lækker

cholade/konfekt. Sådan kan man sagtens nyde en juletest.

CU i Nytårstesten.

73

Nils Bo

                             JUL-CW Summary Sheet