[OZ-CONTEST] RSGB 160m CW - OZ0B SO assisted

Søren Kristensen skris at mail.dk
Sun Feb 13 03:47:34 EST 2022

RSGB 160m CW

Jeg tilbragte aftenen med 4 timer CW test i stedet for at ligge på sofaen og
se tv. Det var et godt valg. Fin aktivitet, dog en lille smule mindre end
sidste år, vurderer jeg. Forholdene på 160m var fine til EU kontakter og
ingen støj på båndende. Jeg kunne køre alle dem jeg hørte så det var helt
perfekt.

Jeg havde selskab af flere OZ’ere i testen og på CQ Online Score havde OZ2TF
og jeg en god fight. Jeg er spændt på hvad det endelige resultat siger, vi
ligger meget tæt. Husk at der er deadline for opload af loggen allerede I
AFTEN SENEST 2359 UTC!!

Resultatet:

131 Qs

22 DXCC

32 Districts

I alt 532 points

Næste weekend bliver det vildere. ARRL DX CW. 48 timer i sadlen. Jeg håber
virkelig at der er bedre forhold end sidste år.

Go søndag til alle

73

Søren OZ0B / OZ1ISY