[OZ-CONTEST] EUDX-Champ SOAB HP // OZ3SM

Stephan Muller stephanmuller1111 at gmail.com
Tue Feb 8 07:31:53 EST 2022

Hej igen,
Min første periode var 80, 40 160 m båndene til omkring midnat. Og som
Henning så godt beskriver, gjorde cqcontest serveren det ekstra
spændende og motiverende at være med.  Havde igen problemer med at få
effekt ud i min loop på 160 m og kørte med kun 100 W vha. en
nødløsnings-tilpasning.
Ville ha en god nats søvn og nyde morgenen og formiddagen i fulde drag med
XYL og hund.
Kom derfor først i gang med anden periode kl 13z søndag. Da var jeg håbløst
bagud ift. de andre OZ-kumpaner på cqcontest serveren. heldigvis var ikke
alle aktive, så jeg fattede mod.
Igen er Hennings beskrivelse af forløbet glimrende, og måtte blot
konstatere, at jeg ikke kunne hente hverken OZ2I, Henning eller OZ8AE,
Jørgen, men jeg nærmede mig.... og i øvrigt tak for QSO med de to herrer.
Resultatet iflg. N1MM efter ca. små 10 timer i sadlen:

 Band     QSOs       Pts  Sec  DXc  Pt/Q
   1,8            58      531    39     17     9,2
   3,5          179    1508    88     29     8,4
     7           212    1840   110    35     8,7
    14            99      833    59     31     8,4
    21            32      221    14     19     6,9
    28              3        25      2       3     8,3
 Total          583    4958  312   134     8,5
Score: 2.211.268
1 Mult = 1,3 Q's

Vy 73 de Stephan, OZ3SM