[OZ-CONTEST] OU2I NRAU-Baltic Contest - CW

OZ1BII Henning mail at oz1bii.dk
Sun Jan 9 13:59:53 EST 2022

Hej
Det var helt fint at komme i gang med en test igen. Jeg har haft et meget
stille 2021 hvad tester angår så NRAU-Baltic testen var til at overskue.
Jeg deltog fra Aabenraa klubben med en 80m dipol som har fødepunktet cirka
22 meter over terræn.

80m var tung at arbejde med og jeg havde en del QRN så kun de kraftige
stationer kunne jeg høre. Prøvede flere gange at finde et "hul" og kalde CQ
men især de store OH'ere kom hurtigt for tæt på så jeg slet ikke kunne høre
noget.
Bedre gik det på 40m hvor jeg da fik et par korte RUNs. I slutningen fik
jeg hele 5 QSO'er i et RUN på 7048 kHz.

Tak for QSO: OZ8AE, OZ1AAR, OZ4CG, OZ7BQ, OZ1TJ, OZ1AA, OZ3SM, OZ5UO

Resultatet blev 8.322   (minus de fejl som nu er  ;o)

CALLSIGN : OU2I
CONTEST  : NRAU-Baltic - CW
YEAR     : 2022

Band    QSOs    Points  Multipliers    QSO/h  Score
80m        16             32       14             40    22%
40m        57           114       43             42    77%
TOTAL     73         146       57             = 8322

CW
--------------------------------------
Band    QSOs    Points  Multipliers
80m       16        32   14