[OZ-CONTEST] Tesla Memorial HF CW Contest // OZ3SM 40+80m HP

Stephan Muller stephanmuller1111 at gmail.com
Sun Mar 13 13:21:59 EDT 2022

Har deltaget i denne contest de sidste to aar med stor fornøjelse.
Den afvikles som VHF-contester med Grid locator som basis for en
pointgivning, der er semi-proportional med afstanden mellem stationerne.

Med gæster inviteret til lørdag aften vidste jeg at det kun ville blive en
begrænset deltagelse fra min side. Startede sent med 20 min på 40 m.
Derefter gæster.  Igen på pinden 21:35 z.hvor 80 m stod for tur. Det gik
lidt trægt da BERU  contesten kørte samtidigt. Kørte 100% running.
Mange tak til Søren. OZ0B, der kaldte mig på begge bånd.
Efter ca 2 timer i sadlen blev resultatet iflg. N1mm+:

 Band     QSOs     Pts  Pt/Q
   3,5            73    1056   14,5
     7             30       471  15,7
 Total          103     1527  14,8
Score: 1.527
langt under sidste års resultat, men godt at virke i en contest igen efter
2 ugers pause.

Vy 73 de Stephan, OZ3SM