[TOEC] Ska Du behålla ditt 2x1 Contest Call???

SM3CER - 7S3A SM3CER - 7S3A" <jan-eric.rehn@telia.com
Mon, 13 Nov 2000 14:59:38 +0100 (CET)

Hej!

Jag har fått uppdaterade uppgifter om alla specialcall i SM från SSA daterade 1 november 2000.
Har jobbat med alla nya uppgifter och en helt ny layout i en dryg vecka.

I fredags - den 10 nov - publicerade jag de nya listorna på alla specialcall på SM3CER Contest Service.
Länken dit finns på förstasidan. Gör gärna ett besök och titta om Dina uppgifter stämmer.
Hittar du något fel - skicka ett mail till hq@svessa.se och gärna också till mig på
sm3cer@contesting.com och tala om vad som inte stämmer, så rättar vi till det.

Förbluffande många har inte förlängt sitt tillstånd för sitt 2x1 Contest Call och jag förmodar många
enbart har "glömt" att betala in 100:- till SSA. Man kan också betala in för flera år framåt - så
betalar du t ex 500:- så har du förlängt ditt tillstånd med 5 år!
( SSAs postgiro 52277-1 ).

För att Du ska få en påminnelse har jag gått igenom hela listan och så här såg det ut:
(Uppgifter från SSA t o m 1/11 2000. Har Du betalat efter det, så bortse från min uppräkning).

Ej längre giltiga call (tillståndet upphörde 31 oktober 2000):
7SØA, 7S3E, 7S3X, 7S4A, 7S4S, 7S6A, 7S6R
8S2F, 8S3G, 8S4X, 8S5A, 8S5W, 8S5Y, 8S6X, 8S7A
SK3W
SL3A
SM1A, SM2T, SM3A, SM3E, SM3W, SM3Y, SM5G, SM5R, SM6J, SM6M
(27 call)

Tillståndet upphör 30 november 2000:
7S1T, 7S2F, 7S5G, 7S5W, 7S7A, 7S7S
8SØA, 8S3A, 8S6C, 8S6M, 8S7K, 8S7X
SMØR, SM3C, SM6B, SM6R, SM6T
(17 call)

Tillståndet upphör 31 december 2000:
7S3R, 7S4F
8S4A, 8S6W
SKØX, SK4I, SK7A, SK7X
SLØW
SMØC, SM3R, SM4M, SM4X, SM5C, SM5M, SM6U, SM7N
(17 call)

Så - enligt rubriken - "Ska Du behålla ditt 2x1 Contest Call???"
Se då till att du betalar i god tid innan tillståndet går ut...

73 de Janne

Jan-Eric Rehn - SM3CER - Contest call: 7S3A
SSA Contest Manager - SWEDEN
E-mail: sm3cer@contesting.com - ICQ: 11074897
SM3CER Contest Service: http://www.sk3bg.se/contest/
SK3BG Web Site: http://www.sk3bg.se/
Mostly QRV in MS or MM from: SK3BG - SK3HQ - SK3IK - SL3ZV
K6U at WRTC-96 / Referee at WRTC-2000