[TOEC] Till Fredy, SM6FKF

Jan-Eric Rehn - SM3CER Jan-Eric Rehn - SM3CER" <jan-eric.rehn@telia.com
Tue, 14 Nov 2000 03:03:11 -0000

Detta mail är avsett för Fredy, SM6FKF
--------------------------------------

Ledsen att ta upp bandbredd på TOEC-reflectorn, men har försökt skicka bekräftelse på mottagna loggar för SAC till Fredy, SM6FKF på hans e-mailadress: fredy.neuman@posten.se
(CW - SK6M och SSB -SI6SSA).

Jag har provat massor med gånger sedan 25 oktober, men får bara ett felmeddelande tillbaka (det står bl a "User unknown"). Jag har även kollat Fredys adress på TOEC-reflectorn och den är likadan. Han har prenumererat på reflectorn med samma adress.

Om inte Fredy själv kan läsa detta, så kanske någon som känner och/eller bor nära honom kan be att han kollar upp sin adress och ser till att den fungerar. (Kan inte jag skicka ett mail till honom den vägen vore det ju konstigt om han kan läsa TOEC-reflectorns mail, som ju går till samma adress...)

73 de Janne

Jan-Eric Rehn - SM3CER - Contest call: 7S3A
SSA Contest Manager - SWEDEN
E-mail: sm3cer@contesting.com - ICQ: 11074897
SM3CER Contest Service: http://www.sk3bg.se/contest/
SK3BG Web Site: http://www.sk3bg.se/
Mostly QRV in MS or MM from: SK3BG - SK3HQ - SK3IK - SL3ZV
K6U at WRTC-96 / Referee at WRTC-2000

--
TOEC on the Web:          http://www.qsl.net/toec/
Submissions:              toec@contesting.com