[TOEC] Finland, what else...

SM3DMP sulky@swipnet.se
Sat, 4 Aug 2001 11:15:22 +0200

Bugning!

Undertecknad har med blandat intresse och "Vad-var-det-jag-sa!!" på läpparna
läst nästan alla inlägg i denna debatt.
Helt plötsligt är alla intresserade!  Det var helt knäpptyst -96 och -00.
Och ingen är överens om någonting. Ingenting kunde varit mindre förvånande.

Jag vet inte om jag har rätt till en åsikt efter att ha blivit inkompetensförklarad fler
än en gång av en funktionär bosatt rakt västerut härifrån mitt QTH (Visst heter det
så där man bor?)

En snäll man från strax norr om Luleå föreslog för en tid sedan undertecknad som
någon sorts coach. Mycket smickrande! Man blev glad.
Men någon sådan funktion behövs näppeligen. Tack i alla fall!

Jag har mitt dream-team klart för mig.
Dock behåller jag det för mig själv.
Det blir bäst så!

Eder DMP, med ålderns rätt obekväm och gnällig!

--
TOEC on the Web:          http://www.qsl.net/toec/
Submissions:              toec@contesting.com