[TOEC] SAC2000 problem

Peter Sundberg sm2cew@telia.com
Tue, 07 Aug 2001 10:36:55 +0200

Janne,

Du behöver inte tycka att du gjort fel, har man skickat en logg som inte
stämmer så skall inte loggcheckaren behöva jaga fram information. Dom är
dessutom medvetna om problemet. Däremot kan man alltid diskutera vad som
kan göras om åtgärder vidtages från deras sida, det ter sig dock något sent
att ändra alla resultat i nuläget.
Problemet med CTY.DAT däremot får kanske hanteras i vederbörlig ordning men
det är en annan sak.

Ni har gjort ett fantastiskt jobb som förtjänar allt beröm !

/Peter SM2CEW