[TOEC] IRC och Nya porton 2002

Jan.Hallenberg@sas.se Jan.Hallenberg@sas.se
Mon, 17 Dec 2001 23:56:48 +0100

Hej TOEC
Detta mail hör igentligen inte hemma bland Contesters, men jag tror många av
Er även har nytta av följande:

"Posten bjuder på försenade julklappar 01 januari 2002."
Portot för ett vanligt A-utrikes-brev utanför Europa kommer att höjas med
c:a 25 %
Från idag 8:- till 10:-  Motsvarande höjning för B-post blir 28,6% från 7:-
till 9:-
Vidare avskaffas området "Norden med Baltikum" . Det tillhör då
Europa-zonen.
Detta var det enda man idag 17dec vet med säkerhet. Övrig info kommer säkert
några dagar EFTER 01januari...

En annan sak är att posten kommer att upphöra med försäljninga av IRC.
"Ingen använder
dem ju ändå" fick jag till svar!!  Dock kommer man att lösa in dem som
vanligt nu med 10:-

73 de Janne SM5DJZ

Email at home:   djz@swipnet.se
Email at work:    jan.hallenberg@sas.se