SV: [TOEC] Re: SM team i WRTC 2002?

Home.Mats.Persson@wfp.org Home.Mats.Persson@wfp.org
Fri, 13 Jul 2001 10:05:07 +0300

Hej,

     Verkar väldigt svårt det här med WRTC uttagning...

     I realiteten, hur många är egentligen intresserade av att ställa upp
     när det kommer till kritan....?

     Om det nu, mot all förmodan, skulle komma upp tex 4 stycken verkligt
     intresserade deltagare så skulle det nog gå att organisera så att alla
     dessa 4 kan vara med (i två olika lag). Tidigare har det alltid gjorts
     plats för flera lag från diverse länder.

     Så innan en super organisation kommer igång.. Hur många är egentligen
     redo att satsa 100%, betala resan, ta sig ledigt osv.. Tidigare har vi
     haft många chanser att delta men det har i slutändan varit.. väldigt
     få som hade intresse nog att investera pengarna i det..

     Bara en ide'

     73 de Mats 5X1Z,SM7PKK

     P.S det skulle förvåna mig oerhört om vi verkligen har mer än 2 som i
     slutändan ger sig på det.. Man är kanske pessimist :-)

______________________________ Reply Separator _________________________________
Subject: SV: [TOEC] Re: SM team i WRTC 2002?
Author:  " ARONSSON" <sm3cvm@swipnet.se> (owner-toec@contesting.com) at WFP
Date:    7/12/2001 9:03 PM

      Håller med Peter inledningsvis. Däremot är jag tveksam till att ge
      DMP uppdraget med anledning av att Thomas, vad jag kunnat se,
      knappast kört några tester på länge.

      Jag tycker KUX förslag att SM7NDX tar på sig att hålla i uttagningen
      av teamet är OK och att Jan/NDX mycket väl kan höra med Janne/CER för
      att få del av Jannes erfarenheter från WRTC, detta trots att Janne
      sagt att han är intresserad av att ingå i det lag som skall skickas.
      Jan/NDX kan mycket väl även lyssna med DMP när det gäller WRTC.

      73, Lars
      SM3CVM - SM3X