Re[2]: SV: [TOEC] Re: SM team i WRTC 2002?

Home.Mats.Persson@wfp.org Home.Mats.Persson@wfp.org
Fri, 13 Jul 2001 10:56:16 +0300

Lars,

     Där slog du huvet på spiken, som vi säger här nere :-) Du har helt
     rätt, någon skall koordinera det hela annars lär diskussionen
     fortsätta till någon gång 2003. Koordineringen har du fixat bra
     hittills!

     73 de Mats

     Räkna in med mig heller i WRTC.. Det lär kosta mig skjortan att komma
     up till OH från 5X.

______________________________ Reply Separator _________________________________
Subject: RE: SV: [TOEC] Re: SM team i WRTC 2002?
Author:  Aronsson Lars <lars.aronsson@mh.se> at WFP
Date:    7/13/2001 10:42 AM

      Hej!
      Någon superorganisation behövs INTE, men det behövs en person
      som håller
      ihop diskussionen annars kommer vi att prata i tomma intet till
      dess WRTC
      2002 är över! Den person som skall hålla ihop uttagningen måste
      lyssna,
      ställa frågor, kommunicera med oss contesters  och efter ett tag
      sammanfatta.

      Mats gissning om att det till slut inte handlar om särskilt
      många som vill
      satas till 100% ligger tyvärr nära till hands. För övrigt finns,
      om jag
      minns rätt, även ett wild card i potten. En intressant fråga är,
      finns det i
      dag någon utöver Janne/CER som är intresserad av att satsa till
      100%??

      För att ingen skall behöva undra var jag själv står vill jag
      säga att jag
      platsar inte i en tävling där man bör behärska både CW och SSB -
      jag kör
      nästan enbart CW!

      73, Lars
      SM3CVM - SM3X

      > ----------

      Tidigare har

      (owner-toec@contesting.com) at
      > WFP
      > Date:    7/12/2001 9:03 PM
      >

      >       Håller med Peter inledningsvis. Däremot är jag tveksam
      till att ge
      >       DMP uppdraget med anledning av att Thomas, vad jag
      kunnat se,
      >       knappast kört några tester på länge.
      >
      >       Jag tycker KUX förslag att SM7NDX tar på sig att hålla i
      uttagningen
      >       av teamet är OK och att Jan/NDX mycket väl kan höra med
      Janne/CER
      > för
      >       att få del av Jannes erfarenheter från WRTC, detta trots
      att Janne
      >       sagt att han är intresserad av att ingå i det lag som
      skall skickas.
      >       Jan/NDX kan mycket väl även lyssna med DMP när det
      gäller WRTC.

      >       73, Lars
      >       SM3CVM - SM3X

      Såvida