[TOEC] Jox i CT

ARONSSON sm3cvm@swipnet.se
Tue, 27 Nov 2001 18:53:57 +0100

Hej!
Jag fick ett mail från Svante, HS0/SM3DYU, där han bl a skriver:

"Körde testen, bara lite så-där, 496 QSO 138.049 points 15 meter enbart. Jag har joxat till CT-loggen så jag har fel datum på en del QSO. Har försökt att ändra med postcontest funktionen och alt.F som skall ge editing av time-date field, men jag får inte värdena att ändra sig.. Vet inte husr man gör........"

Är det någon som har ett tips? Antar annars att det finns en CT maillist som han kan skriva till och fråga. Är det någon som har adressen?

73, Lars
SM3CVM