[TOEC] Re: Vilket tävlingsprogram?

Jan Erik Holm sm2ekm@telia.com
Fri, 19 Jul 2002 16:25:11 +0200

Som info:
Även CT av K1EA och NA av K8CC är vanliga DOS program, tror
även att SD av EI5DI också är ett DOS program. Alltså, vill man köra
DOS finns det många altenativ att välja mellan. Det finns säkert fler gamla
DOS program men tror att NA CT TR SD är nog de enda som fortfarande
så att säga lever och utvecklas fortfarande.
Personligen gillar jag NA, även CT som är likvärdigt, jag hatar TR som
pesten men smaken är som baken.

73 SM2EKM

PS: Jonathan är SM3OJR och inget annat.