[TOEC] Tack för svar

Krister Eriksson sm6kri@telia.com
Sat, 20 Jul 2002 14:13:10 +0200

tack alla ni för goda råd,  det kommer nog att bli som jag har tänkt mig, TR coh SD som komplement. Men det blir vid senare tillfälle. Det finns ändå ett par freewares som fungerar bra för bla EU HF Championship och SAC.  Klart att vi skall slå finnarna  i SAC!

Jag vill inte lita alltför mycket på windows  under tester då det är lite instabilt och kraschar gärna.    Min huvuddator (DELL 233) med WIN98  krashar ofta, medan den gamla IBM-burken  -Pentium 120 MHz bara tuffar på i dagar med DOS.....

/ Krister -KRI