[TOEC] SAC & Framtid

Teemu S Korhonen hamradio@svessa.se
Fri, 18 Oct 2002 09:57:09 +0200

Man har funderat en hel del om hur man ska st=E4rka SAC! Jag har kommit =
p=E5
en ide som jag tror att finnarna ocks=E5 funderat p=E5.
=20
Man b=F6r bilda ett =94post contest SAC team=94!
=20
Detta skulle inneb=E4ra att ex 5 svenskar och 5 finnar l=E4gger ner
stridsyxorna och bildar ett broderligt team, dessa sk=F6ter sedan
logg-r=E4ttnings processen, skriver ut diplom och plaketter S=C5 ATT DE
KOMMER I TID!
=20
Om man bildar SAC teamet vet contesters v=E4rlden =F6ver att han + han + =
han
+han.. osv =E4r anvariga, i nul=E4get vet ingen n=E5gonting=85
=20
Om man bildar SAC teamet kan man marknadsf=F6ra testen effektivt ,
hemsida, osv. detta =E4r n=F6dv=E4ndigt f=F6r att sac ska leva vidare =
och kase
rent av v=E4xa! Sac ska vara en kul test, oc kanske har vi haft tur att
folk h=E4ngt kvar =E5r efter =E5r trots att resultat och priser sk=F6tts =
d=E5ligt
ibland!
=20
73
Teemu
SM0W a.k.a SM0WKA
Ps I CQWW som W3/SM0W eller K3DI Ds

--- StripMime Report -- processed MIME parts ---
multipart/alternative
  text/html
---