[TOEC] Re: SAC & Framtid

Jan Erik Holm sm2ekm@telia.com
Sat, 19 Oct 2002 07:18:14 +0200

Detta är en intressant idé. Kanske det ända rätta att göra
nu när SSA inte alls fungerar då det gäller HF contesting.
Helt klart är att marknadsför man SAC så kommer
aktiviteten att öka, tror att man kan göra mycket med att
använda "gratis" verktyget internet.

73 Janne SM2EKM

PS: Inte har jag varit ut och grävt upp någon stridsyxa!
Föresten, det är kanske lämpligt att även Norge och
Danmark är med i någonting sådant här, om nu intresse finns.