[TOEC] CQWW SSB

Jan Erik Holm sm2ekm@telia.com
Sat, 19 Oct 2002 08:41:20 +0200

För att ta nått mer konstruktivt än föregående debatt.
Jag sitter och funderar på att köra lite i SSB delen,
huuu grymma tanke, det var faktiskt ett tag sedan
sist och jag har ju faktiskt en liten radiostation som
fungerar si så där i alla fall.
Hur ser det ut, är det nån annan som funderar på
att köra nått? Tex, är det många som funderar på
SB20 kan vi ju dela upp oss lite (hi).
Har någon försökt peijla hur konditionerna möjligtvis
kan bli? Själv tycker inte jag det ser allt för lovande
ut.
Grunnar i alla fall på att köra något SB ellr möjligtvis
AB assisted men man är nog för gammal för nått sådant,
troligen är nått SB smartast fast jag vet inte villket utav
15 20 eller 40 ännu.

73 SM2EKM