[TOEC] Re: Re: Mera SAC

Jan Erik Holm sm2ekm@telia.com
Sat, 19 Oct 2002 08:31:21 +0200

Nja panik och panik, visst inga regler har blivit ändrade ännu men jag
tycker mig se klara paraleller jämfört med hur saker och ting gick till
då man ändrade från 27 timmar till 24.
Ett arbete har alltså börjat där jag tyvärr ser att Sverige  hittills
inte varit delaktigt, detta kan ju inte vara en missuppfattning, eller?
Nu ids jag inte orda mer i detta för det blir nog bara pajkastning utan
jag konstaterar bara faktum, vi får försöka gå framåt istället.
Som sagt, hade AJV inte öppnat näbben hade vi andra fortfarande
suttit i mörker.
Ja då får vi sätta alla klutar till att få fram funktionerer på de poster
som blir vakanta.

73 Janne SM2EKM