[TOEC] SISTA CHANSEN FÖR SAC-LOGGARNA!

Jan-Eric Rehn - SM3CER - 7S3A Jan-Eric Rehn - SM3CER - 7S3A" <jan-eric.rehn@telia.com
Thu, 31 Oct 2002 13:02:06 -0000

Hej!

Alla ni som körde några QSO:n i SAC, CW- eller
SSB-delen (eller båda) kommer väl ihåg att skicka
in loggen. Det spelar ingen roll om du körde bara
ett fåtal QSO:n - ALLA QSO:n är av betydelse i
landskampen!!!

Så - även du som körde 10-20 QSO på skoj - skicka
in loggen och hjälp till att höja SM:s poängsumma!
Skicka loggen som "vanlig" logg - INTE checklogg,
annars blir det inga poäng.

Dessa call förekommer i ett fåtal utländska loggar
jag kollat och som ännu inte skickat in sin(a) logg(ar):

CW:
7S0Z
7S5I
7S6J
SK5RO
SL3A
SL4CM
SL5ZXR
SM/EA8CN
SM2IEO
SM3Y
SM4BZH
SM5ZX
SM6DHU
SM6IQD
SM6X

SSB:
7S6J
SK5DB
SK5RO
SK7CA
SK7IJ
SL5ZXR
SM2JDU
SM2VKI
SM4MI
SM4OEP
SM5S
SM6IQD
SM7BZV
SM7VZX

Jag har inte kollat om något av callen kan vara
s k "busted call". Ni som känner personen bakom
callet - slå honom gärna en signal på telefon
och påminn om loggen. Alla är ju inte anslutna
till TOEC-reflektorn.

ALLA LOGGAR ÄR VIKTIGA FÖR LANDSKAMPEN!

Jag får listor på mottagna loggar från OZ5WQ, som
ska rätta loggarna för SAC 2002. Ni kan se listan
på min contest site - länk på 1:a sidan.

Där finns också länkar till SAC Claimed Scores,
både CW och SSB. Det är icke-officiella scores
sammanställda från 3830, TOEC, CCF, OZ-Contest
och WWYC Mail Reflectors och från e-mail direkt
till mig. Vill du vara med på listan - skicka
in resultatet till 3830 eller skicka mig ett
e-mail.

SAC-loggar

Deadline: October 31, 2002

E-mail: sac@contesting.com

Post:
EDR Contest Manager
Peter Vestergard, OZ5WQ
Vestervej 74
DK-4960 HOLEBY
DENMARK

73 de Janne

Jan-Eric Rehn - SM3CER - Contest call: 7S3A
E-mail: sm3cer@contesting.com - ICQ: 11074897
SM3CER Contest Service: http://www.sk3bg.se/contest/
SK3BG Web Site: http://www.sk3bg.se/
Also QRV in MS or MM from: SI9AM - SK3IK - SL3ZV
K6U at WRTC-96 / Referee at WRTC-2000 and WRTC-2002