Sv: Re: [TOEC] =?8859_1?B?SPZnZmV0dGtvc3Qg?=bra =?8859_1?B?ZvZyIA==?=contest?

sm5aqd.hawk at mbox300.swipnet.se sm5aqd.hawk at mbox300.swipnet.se
Wed Apr 23 09:48:11 EDT 2003

Hej Grabbar,

Det verkar verkligen vara noga utstuderat
nuförtiden hur man bär sig åt för att hålla sig vaken
samtidigt som man är kapabel att köra radio  -

Prata om blodsocker chocker  - några askar after eight och en platta Cola brukade vara mitt intag -
kanske skulle hälla något starkare i burken...

Ha det alla på TOEC / Hawk SM5AQD