[TOEC] QSL till karusellen via Eskilstuna

SM5DJZ Jan/John djz at swipnet.se
Mon Mar 3 23:30:59 EST 2003

Hejsan, (lite off topic på TOEC-reflectorn, men f.n. bästa spridningen
bland aktiva amatörer inom SM !!)

På Lördag är det ju sedvanlig loppmarknad i Eskilstuna och de senaste åren
har det ju visat sig
att det är en herrans massa amatörer där. Jättekul!!

Om det nu är någon som ändå nu hade tänkt att skicka sina utgående QSL så
kan jag härmed meddela
att jag personligen kommer att vara där och kan då ta emot kort f.v.b.
DJZ-QSL-Service och vidare ut
i världen. Skulle vi inte träffas personligen så går det bra att lämna in
dem hos Eric -JSM vid SSA's
monter så plockar jag upp dem innan hemresan.

Eftersom detta kommit upp ganska sent; vänligen sprid det runt bland
kollegor och bland klubbar!
Alltid någon krona att spara på portokostnader.

Välkomna

de Janne SM5DJZ
DJZ-QSL-Service  (utan karuseller.....)
SSA Utgående QSL-Byrå