[TOEC] QSL till karusellen via Eskilstuna

Krister Eriksson sm6kri at telia.com
Tue Mar 4 00:05:22 EST 2003

Aj då! Att jag inte tänkte på det, kunde ju ha bett kompisen att lämna...
Postade dyrt i går ett gäng kort, men det blev billigt ändå...

Stressad oerfaren personal på ICA i förbutiken,  passa på då!
När de hade vägt kuverten och fick ihop summan 65 spänn (B-porto, tyckte det var dyrt...)
Gav en 100-lapp och fick ... 65 tillbaka ... !  HI

/ Krister -KRI