[TOEC] Contest Call

Eric Lund eric at itri.se
Wed Nov 5 07:48:55 EST 2003

Hej,

det är fortfarande 100 kr per år som gäller. Den som vill undvika att behöva
betala in varje år gör som många andra - x antal hundralappar ger x antal år
framåt med callet. Sätt in pengarna på SSA 52277-1 o skriv ditt specialcall
på talongen (eller i meddelande via Internet).

Jag ska skicka en förhoppningsvis helt up-to-date lista i form av ett
Excel-ark idag till TOEC-reflektorn.

73 Eric SM0JSM 7S6A 7S0A
Manager, Contest and Special Event Calls