[TOEC] Sen rapport CQWW CW2A SOSB 15M LP

Gunnar Widell (HF/ESE) gunnar.widell at ericsson.com
Thu Dec 9 08:02:57 EST 2004

Jag hade samma problem när jag körde CQWW från CE3F.
15 meter och 20 meter fungerade bara när det ver stängt mellan EU och NA. Andra tider var det 10 meter som gällde.

Troligen går det att placera sig MYCKET högt upp i resultatlistan med en 10 meters score.

Men det blir väl fler resor Göran?

73 de Gunnar SGP