[TOEC] Russian DX Contest 19-20 mars

Rolf T Salme rolf.salme at telia.com
Mon Mar 14 07:33:41 EST 2005

Hej Ingemar,

OK - jag visste inte att RDXC redan gjort jobbet!
Då tycker jag att ni i Svenska Rekordkommittén
tryggt kan lägga ärendet ad acta. Det här stärker
ytterligare min uppfattning att allt runt denna test är
mycket välorganiserat.

Ungefär en kvart efter att jag skrivit mitt förra
inlägg kom posten och med den ett diplom för
förra årets test och ett tjockt häfte med resultaten,
regler för årets test, "RDXC 2004 Activity charts
band by band" o s v, m m, etc.

Det är ju inte alla tester som delar ut priserna
redan samma år som nästa test går av stapeln.

Om nu RDXC kunde inrätta LP-kategorier för
single band också vore lyckan fullständig. Jag
kör med 100 watt numera.

73,
Rolf
SM5MX

* My typos & mispellings are intentional copyright
traps *