[TOEC] Mitt bidrag till årets SAC SSB som jag inte skulle köra

SM0PSO ove at sm0pso.com
Sun Sep 25 12:53:14 EDT 2005

Tja,

hade inte tänkt deltaga alls i foni delen av årets SAC. Jag tog det lungt och körde några få QSO'n på lördagskvällen mest för att få några nya länder på 40 & 80 då jag knappt har några länder loggade på dessa band på SSB. Använde därför inte med min contestsignal, SM0P.

Jag håller på att renovera ett rum här i lägenheten och istället för sitta och titta på när färgen torkade, vilket enligt spec är ca 8 timmar, spenderade jag mestadelen av söndagsförmiddagen med att köra ihop några poäng till "finnkampen". Så här blev mitt slutresultat:

 SACSSB Score Summary Sheet

      Start Date : 2005-09-24

   CallSign Used : SM0PSO
     Operator(s) : SM0PSO