[TOEC] SAC

Tommy tommy.karlberg at tele2.se
Thu Aug 3 08:05:47 EDT 2006

Hej!

Inte för att jag räknar mig som storfräare eller har grajorna till det här
hemma men gissa om jag känner igen mig i din beskrivning!! Några gånger om
året försöker jag köra på flera band men däremellan blir det oftast single
band/low-power. (Det sissta halvåret har det varit mycket begränsat eftersom
andra övertonen anlände i april :O) = ännu mindre tid till att köra alla
band)

Så jag är för low-power/single band!! I år är det barndop och långväga besök
men om reglerna är ändrade till nästa år så ökar chanserna att jag kan
avsätta lite timmar för ett single band deltagande! Det blir ju roligare om
man vet att man tävlar mot likar.

73 de Tommy