[TOEC] SAC

Jan Erik Holm sm2ekm at telia.com
Fri Aug 4 02:45:36 EDT 2006

Vore kul att veta din anropssignal Tommy.

Tommy wrote:

> Hej!
>

> Så jag är för low-power/single band!! I år är det barndop och långväga besök
> men om reglerna är ändrade till nästa år så ökar chanserna att jag kan
> avsätta lite timmar för ett single band deltagande! Det blir ju roligare om
> man vet att man tävlar mot likar.
>
> 73 de Tommy

Jag har sysslat med tävlingsverksamhet i olika sammanhang, inte bara radio.
Aldrig har jag någonsin funderat i riktning att regler skulle ändras för
att passa min specefika situation.
Jag har istället försökt att förbättra mig själv och "mina tävlings verktyg"
och på det sättet uppnått bättre och bättre resultat.
Jag är ingalunda rik eller haft särskillt gott om pengar men jag har faktiskt
focuserat stenhårt på det jag blivit intresserad av.
Har vunnit flertalet Svenska mästerskap och i radiotävlande har jag också
vunnit en hel del genom åren, det är jag faktiskt både stolt och glad för.

73 Janne SM2EKM