[TOEC] SAC EKM godmorgon

SM3PZG sm3pzg at lsg.se
Fri Aug 4 11:37:38 EDT 2006

Ja man blir nästan full i skratt när man läser EKMs kommentarer. Har ingen
aning om vad IARU köret är för något, jag och många här på refektorn är
säker nyfikna på vad det kan röra sig om. Det verkar dock vara en mycket
traumatisk händelse som EKM varit med om med tanke på föregående inlägg.

Berätta mer om IARU...

Vad tycker du föresten om liknelsen mellan SAC och rallytävling?

73/Sam SM3PZG