[TOEC] SAC

Jan Erik Holm sm2ekm at telia.com
Fri Aug 4 12:35:03 EDT 2006

Du har tydligen slarvat då du läst mina tidigare inlägg. Läs igen och
gärna lite noggrannare.
Tror du att jag sitter och skojar kanske?

Som sagt var, med idealistiska drömmar vinner man ingenting.

DJZ har nog rätt i att Sverige aldrig hittills vunnit SAC och
med den attityd som du och några till visat kommer Sverige även
i framtiden aldrig att vinna.
Observera att jag inte använde ordet "vi".

Med detta avslutar jag min debatering angående SAC.
Ni må ha lycka till i alla fall.

73 Janne SM2EKM