[TOEC] NRAU-Baltic SM4F

Göran SM4DHF sm4dhf at glocalnet.net
Tue Jan 17 11:37:24 EST 2006

Naturligtvis samma synpunkter som -andra haft om hur svårt det var att
köra lokala qsos i inledningen av testen. Dessutom gjorde jag bort mig ordentligt med
att köra med nytt program. Testade Win-test under lördagen men i praktiken blir
inte alltid trafiken som när man leker. Fick göra ett längre avbrott och försöka få till
programmet! Dessutom känner jag mig lite "naken" utan manipulatorn att ta över med
när det strular till sig.
CW blev en stor besvikelse för mig.
Fonidelen var det vidöppet med starka signaler och i det närmaste omöjligt att hitta en lucka.
Var så där lagom nöjd med fonidelen när den var slut men det ser jag ju nu att det inte räcker
långt!

Göran SM4F
CW
BAND Raw QSOs  Points Mults