[TOEC] Spiderbeam: utmärkt service!

Rolf T Salme rolf.salme at telia.com
Wed Nov 22 15:02:06 EST 2006

Hej Janne & Co,

Tack för hälsningarna - stora saker på gång, hör jag!

Vi lär nog inte höras, eftersom jag skall försöka köra 160 m
LP, med den antenn jag hoppas få upp imorgon. Det skall
bli en Inverted L med Spiderpinnen till att börja med och
sedan vidare till de två träd jag äger förutom äppelträdet.

Jag fick också ett msg från Samir, 7S7V. Han har liknande
erfarenheter av DF4SA:s servicenivå. Kul!

Lycka till med masten och körandet!

73,
Rolf
SM5MX