[TOEC] SAC / Dupes

Jan Erik Holm sm2ekm at telia.com
Thu Sep 21 10:09:53 EDT 2006

Jo det är väll så att reglerna helt enkelt släpat efter, gäller
nog bra många andra tester också.

Det ju så att man egentligen inte räknar ut någonting. Man bara
skickar in sina QSO till arrangören, sen gör han alla kontroller
och beräkningar för att komma fram till villken poängsumma man
åstadkommit. Förvisso presenterar man en poängsumma i cabrillofilen
men den är egentligen helt fiktiv.

73 SM2EKM