[TOEC] SAC SSB

Claes "Mel" Carneheim sm0mpv at Stockholm.bonet.se
Tue Sep 26 02:43:42 EDT 2006

Det var verkligen en kamp, men inte alls på samma sätt som för Janne.
Började bra med mycket aktivitet på 20 men sedan dog det snabbt ut. Svårt
att konkurrera med RTTY och HP stationer på 40m, så det blev några timmars
sömn på natten.

Här är mitt bidrag. SOALP

        Band    QSOs    Pts  Cty
         3,5      29     58   12
           7      38     77   19
          14     203    487   41
          21      19     44   12
          28       1      2    1
       Total     290    668   85

           Score : 56 780

73 de Claes SM0MPV / 8S0C

Jag använder en gratisversion av SPAMfighter för privata användare.
4505 spam har blivit blockerade hittills.
Betalande användare har inte detta meddelande i sin e-post.
Hämta gratis SPAMfighter idag!