[TOEC] SAC - Vad tycker DU ?

Jan Erik Holm sm2ekm at telia.com
Fri Nov 14 03:55:56 EST 2008

Nuvarande

Nuvarande. Alltså en CW helg och en SSB

10-160

Som idag. Man kan möjligen ta bort Single Band och inför någon
annan rolig klass.

Som idag är bra

Som idag dock kan man inför Prefix som mult för utom Skandinaver

Den del som krockar kan man försöka flytta, det borde gå. Vet att
vi tittade på det för några år sedan och vad jag kan minnas fanns
det möjligheter.

Testmeddelande skall utväxlas, alltså som idag

Som idag helt OK

Egentligen har vi haft en typ av testkomitté men det har nog
fungerat lindrigt bra. Testkomitté bör finnas och testen bör
marknadsföras mycket bättre.

Inte just nu i alla fall

Varsågod

73 Janne SM2EKM