[TOEC] RBN som verktyg för att jämföra signalstyrkor

Håkan sm6eqo at bredband.net
Thu Aug 26 01:53:44 PDT 2010

  Nej Mats, jag är inte speciellt finkänslig och skall sådana här saker
diskuteras så skall de diskuteras offentligt från början! Eftersom jag
inte har något att dölja så är det heller inga problem för mig. Men det
är det tydligen för dig...

Om det hade rått några tvivel så hade det enda rätta - enligt mitt sätt
att se på saken - varit att redan från början konfronterat mig direkt
och - om det varit nödvändigt - låtit mig köra några tester med en
kontrollant i baksätet. Men det skulle ju varit alldeles åt helvete för
djävliga jobbigt. Alla ens teorier hade ju kunnat gå käpprätt åt
helvete! Också hade man ju fått lyfta rumpan från den sköna stolen
också. Fy vad jobbigt!

/Håkan