[TOEC] Deadline för den 21/12 för loggar till CQWW CW

Sture Löf s at lof.se
Mon Dec 20 09:33:29 PST 2010

Ja, jag körde några QSO:n, men har inte hunnit eller kommit mig för att
skicka in logg än. Skrev på papper. Tänkte jag kunde mata in i N1MM, men hur
sjutton gör man för att ställa tiden manuellt. Eller finns det något annat
lämpligt program för manuell inmatning?
(Har PC med Windows 7 eller möjligtvis genom att köra XP i Virtual PC)
SA5A Sture