[TOEC] Förlandskamp OH-SM

Mats Strandberg sm6lrr at gmail.com
Thu Jul 15 11:14:55 PDT 2010

Grattis till JA och BY på 10 meter!  Hörde att Pasi och Juha hade hört eller
kanske kört dem på 10 oxo från Moskva, men mitt lag beamade mestadels
västerut... så inga långväga DX där. Bastutemperaturen fanns sannerligen i
vårt tält oxo.. 36 grader var nog medeltemperaturen dagtid inne i tältet,
trots ett skyddande silverfärgat täcke över härligheten...

73 de R3/SM6LRR Mats