[TOEC] Förlandskamp OH-SM

Jari Perkiömäki jpe at student.uwasa.fi
Thu Jul 15 11:47:26 PDT 2010

Jag har inte sett eller hört en rapport av de finska pojkarna om hur det
gick till i Moskva. Nu på kommande veckoslut är det SRALs sommarfest i
södra Finland så kanske pojkarna har några nyheter där ... Jag reser
själv till Uppsala ... I alla fall, det måste ha varit tufft för dej oxo
som domare att jobba i detdär vädret.

73 Jari OH6BG